Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016

Η ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΟΣΟΥΣ "ΓΝΗΣΙΟΥΣ" ΔΙΑΣΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ




Σήμερα στην Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, στο Κολυμπάρι Χανίων, ψηφίστηκε από την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδοξίας το τελευταίο κείμενο που ήταν στην ατζέντα της Συνόδου, δηλ. οι "Σχέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικόν κόσμον". 

Το κείμενο, με κάποιες προσθαφαιρέσεις, είναι αυτό που συνέταξε η Ε' Προσυνοδική Πανορθόδοξος Διάσκεψις στο Σαμπεζύ της Γενεύης.

Με την προσθήκη της λέξης "ετερόδοξες" Εκκλησίες ή αντί της λέξης "ύπαρξις" έχουμε την λέξη "ονομασία" (ούτως ή άλλως δεν ονοματίζουμε κάτι που δεν υπάρχει), δεν αλλάζει η ουσία και το πνεύμα του κειμένου. 

Οι διάλογοι μεταξύ των Εκκλησιών θα συνεχίσουν να υφίστανται, η αναγνώριση των μυστηρίων εκατέρωθεν ως έχει μέχρι τώρα, "η παναίρεση του Οικουμενισμού" ούτε που ακούστηκε φυσικά, ο Πάπας δεν θεωρήθηκε "καταληψίας του θρόνου της Ρώμης" κ.ο.κ. 

Είναι σημαντικό ότι ισχύει πανηγυρικά και η παράγραφος 22 του κειμένου που καταδικάζει τους "ταλιμπάν" της Ορθοδοξίας και Συνοδικώς: 

Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία θεωρεῖ καταδικαστέαν πᾶσαν διάσπασιν τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας, ὑπό ἀτόμων ἤ ὁμάδων, ἐπί προφάσει τηρήσεως ἤ δῆθεν προασπίσεως τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας. 
Ὡς μαρτυρεῖ ἡ ὅλη ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ διατήρησις τῆς γνησίας ὀρθοδόξου πίστεως διασφαλίζεται μόνον διά τοῦ συνοδικοῦ συστήματος, τό ὁποῖον ἀνέκαθεν ἐν τῇ Ἐκκλησίᾳ ἀπετέλει τόν ἁρμόδιον καί ἔσχατον κριτήν περί τῶν θεμάτων πίστεως.
  

5 σχόλια:

  1. ΥΤΕ "ΥΠΑΡΞΗ", ΟΥΤΕ "ΟΝΟΜΑΣΙΑ" ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ.
    ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑ;
    Η ΛΕΞΗ "ΟΝΟΜΑΣΙΑ" ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΛΕΞΗ "ΥΠΑΡΞΗ";
    ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΩΡΑ;
    ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΥΘΕΩΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΑΓΚΑΣΕΙ Ο Πάπας;

    ΤΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;

    ΟΥΤΕ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ.

    Η ΛΕΞΗ "ΟΝΟΜΑ" ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

    ΛΕΜΕ: "ΕΙΣ ΤΟ "ΟΝΟΜΑ" ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ"
    ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ.

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ.
    ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤ'ΟΝΟΜΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΥΠΑΡΞΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ, ΟΥΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ "ΠΙΣΤΕΥΩ" ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΓΙΑ "ΜΙΑ" ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΜΕΤΩΠΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΟΝ Πάπα ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ";
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ "ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ";
      ΟΥΤΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...

      Διαγραφή
    2. Για 1000 και πλέον έτη πάντοτε χρησιμοποιούνταν προφορικώς και γραπτώς ο όρος «Εκκλησία» όταν οι ορθόδοξοι αναφέρονταν στους ρωμαιοκαθολικούς. Δηλαδή οι Άγιοι και οι Πατέρες της Ορθοδοξίας των τελευταίων 1000 ετών υμνούσαν και αγίαζαν τον Πάπα Ρώμης; Τι λέτε τώρα; Πόσο άσχετοι μπορεί να είστε με τη θεολογία και την Ιστορία;

      Διαγραφή
  2. ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΕ Η ΣΥΝΟΔΟΣ. ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ. ΟΧΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ. Η ΣΥΝΟΔΟΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΔΗΘΕΝ "ΓΝΗΣΙΟΙ" ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΤΥΠΟΛΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΤΟΥΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτησεων ιστολογίου