Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

ΒΑΤΙΚΑΝΕΙΟ ΑΔΙΑΚΡΙΣΙΑ Ή ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩΜΕ ΤΗΝ «ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ» ΟΡΑΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ;

[ του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου ]

«Κεναί ελπίδες και ψευδείς ασυνέτω ανδρί και ενύπνια αναπτερούσιν άφρονας» (Σοφ. Σειρ. Λδ΄,1).

Όπως διαβάσαμε στην Vatican insider, με ημερομηνία (1η Αυγούστου 2014), σε κείμενο που τιττλοφορείται «Vicka : Maria mi parla», το οποίο μεταφράζεται «Βίτσκα: Μαρία μιλάει σε μένα», αναφέρεται σε μια «οραματίστρια» την Vicka Ivankovic.  Η γυναίκα αυτή από τοMedjugorje της Βοσνίας ισχυρίζεται ότι για χρόνια τώρα (από τις 24 Ιουνίου 1981) της εμφανίζεται η Παναγία.  

Η γυναίκα αυτή είναι Ρωμαιοκαθολική (παπική) και γεννήθηκε στο χωριό Bijakovici που βρίσκεται κοντά στο Medjugorje.  Διαδίδει τον αυτοισχυρισμό, ότι της εμφανίζεται η Παναγία.  Να σημειωθεί παρενθετικά ότι το Medjugorje, έχει γίνει με τις διαδόσεις αυτές, πολυπληθές τουριστικό θέρετρο.  «Το απίθανον ισχύν της αληθείας έχει, μείζω και πιθανωτέραν όχλου», λέγει ο αρχαίος Μένανδρος.  Προς τούτο χιλιάδες προσέρχονται το Medjugorje της Βοσνίας, για το «θαυματουργό» άγγιγμα της Vicka Ivankovic, όπως πλανεμένα το αποκαλούν.  Ανάμεσα στα άλλα η Vicka Ivankovic, αναφέρει ότι της «αποκαλύπτονται» οράματα για την Κόλαση, το Καθαρτήριο και τον Παράδεισο.  Και μόνη η αναφορά, στην παπική πλάνη του Καθαρτηρίου, καταμαρτυρεί των «οραμάτων» τον ζόφο. Ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος μας προφυλάσσει επί τούτου, γράφοντας  ότι «οι δαίμονες της κενοδοξίας, καθ’ ύπνον ως προφήτες εμφανίζονται».

Η  πλάνη αυτή των μη κατά Θεόν «οραμάτων», από τις Ρωμαιοκαθολικές (παπικές) «οραματίστριες», έχει τόσο δημοσιοποιηθεί που δεν αφήνει τη παραμικρή αμφιβολία για το δόλο που υποκρύπτεται κάτω από την αδιακρισία αυτή.  Δεν διερωτώνται οι παπικοί γιατί τέτοια φαινόμενα δεν υπάρχουν στην ιστορία της Εκκλησίας;  «Ου θαυμαστόν· αυτός γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός» Β΄ Κορ. ια, 13-15.

Στην εφημερίδα της Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»,  ημερομηνίας 27  Ιουνίου  1996, στις «Μικρές Διεθνείς Ειδήσεις» ανεφέρετο το γεγονός αυτό ως εξής : «Βλέπει την Παναγία;  Χιλιάδεςς πιστοί συρρέουν κάθε χρόνο στην κωμόπολη Μετζουγκόριε της Βοσνίας –Ερζεγοβίνης, αναζητώντας ‘’γιατριά’’ από μια κοπέλα που λέγεται ότι είδε την Παναγία…την οποία επισκέπτονται η πιστοί περιμένοντας το ‘’θαυματουργό’’ άγγιγμα της.  Η Βίσκα Ιβάνοβιτς, υποστηρίζει ότι από το 1981 και μετά βλέπει κάθε μέρα την Παναγία και συζητά μαζί της».

Ο Άγιος Διάδοχος Φωτικής στο σύγγραμμα του «Τα εκατόν γνωστικά κεφάλαια», στο Κεφ.λζ΄ καταδεικνύει πόσον δύσκολον είναι «η των καλών και φαύλων ονείρων διάκρισις», για να υποδείξει το ασφαλές «αρκείτω δε ημίν προς αρετήν μεγάλην το μηδεμιά όλως πείθεσθαι φαντασία».  Πλειστάκις είναι όντως «είδωλα λογισμών πλανωμένων», κατά τον ίδιον Άγιον.

Να αναφέρουμε το περιστατικό με την παπική μοναχή Λουκία, του Καρμελιτικού τάγματος, η οποία σε επιστολή της το έτος 1917, στον Πάπα Πίο 12ο   έγραφε ότι ‘’προφήτεψε΄΄ μεταξύ άλλων την επιμονή στην αφοσίωση της Ρωσίας στην υπερ-ιερή καρδιά της (παπική γιορτή χωρίς καμιά Πατερική βάση), υποσχόμενη ως αντάλλαγμα να εμποδίσει την εξάπλωση ψευδοδιδασκαλιών στη Ρωσία» (‘’Νέα για τη Φάτιμα, το μεγαλύτερο θαύμα της εποχής μας’’ Βρυξέλες 1962 σελίς 144) (από το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον).   Αντιλαμβάνεται κανείς τον παπικό δόλο που καραδοκεί από το Σχίσμα του 1054 και μετά.  Και φυσικά όλα τούτα έχουν σχέση, όσο κι αν τούτο φανεί περίεργο με τη παπική δολιότητα, και τον πονηρό οφθαλμό των «της Δύσεως αδελφών» για τους Ορθοδόξους Σλάβους και κυρίως για τους Ορθοδόξους Ρώσους. 

Η περίπτωση της Φάτιμα και η αναφορά της στην Ορθόδοξη Ρωσσία ή μάλλον η παπική εμμονή της, είναι χαρακτηριστική. Αναφέρεται σε «οράματα» προς το τέλος του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, στη Φάτιμα της Πορτογαλίας, μεταξύ Μαΐου και Οκτωβρίου 1917.   Μεταξύ άλλων αναφέρει δήθεν αφοσίωση στο ροζάριο και στη ‘’Άσπιλη καδιά της Παναγίας’’ (παπική γιορτή) και στην ανάγκη να αλλάξει η ανθρωπότητα, (κατά τον πλάνον ισχυρισμό της) στην κατεύθυνση στην οποίαν κινούνταν.  Στο τέλος η πλανεμένη αυτή γυναίκα αναφέρει ‘’Αποτυχία στο  να κάνουμε αυτή την αλλαγή, θα έφερνε την οργή του Θεού.  ( «Μελέτες στη Συγκριτική Θρησκειολογία.  Ένα ζήτημα που αφορά τη Δεύτερη Βατικανή Σύνοδο» υπό Βεράκ) (Από το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον). Πριν οποιοδήποτε σχολιασμό ας ενθυμηθούμε τη φράση του Αγίου Νεκταρίου για τους Ρωμαιοκαθολικούς (παπικούς) «τα πάντα εσοφίσθησαν». 

Να  μιλήσουμε για τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που ίσως να εννοεί (εκ των υστέρων) η παπική μοναχή Λουκία και την συνενοχή του Βατικανού στα εγκλήματα τόσο της φασιστικής Ιταλίας, όσο και της ναζιστικής Ιταλίας;   Να αναφέρουμε τη συνενοχή του Βατικανού, στη δολοφονία 700,000 Ορθοδόξων Σέρβων από τους παπικούς Ουστάσι;  Να αναφέρουμε την επιστολή του Γερμανού υποστράτηγου των «Ες Ες»  Ernest Fick, στις 16 Μαρτίου 1944 προς Χάινριχ Χίμλερ, που επιβεβαιώνει το έγκλημα των αιρετικών παπικών Ουστάσι, όπου σκότωσαν περίπου 700,000 Ορθοδόξους Σέρβους, στα στρατόπεδα του Γιασένοβατς;  Να αναφέρουμε τη βίαιη «βάπτιση» Ορθοδόξων αιχμαλώτων  παιδιών, στο στρατόπεδο Γιασένοβατς, από τους αιρετικούς παπικούς ιερείς;  Να αναφέρουμε ότι η πρώτη συνθήκη του Χίτλερ έγινε με το Βατικανό το 1933;  Να αναφέρουμε τη δωρεά των 700 εκατομυρίων, που «δώρισε» ο Μουσολίνι στη λεγόμενη «Αγία Έδρα»,  με αποτέλεσμα τη συνεπαγόμενη βατικάνειο εύνοια;  Έπρεπε να ερυθριούν οι παπικοί όταν αναφέρονται στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Πως μπορεί ο ορθοδόξως φρονών, να ακούει μια αιρετική να χαρακτηρίζει την Ορθόδοξη Πίστη της Ρωσίας, ως ψευδοδιδασκαλία;  Στη επιστολή της αυτή η παπική μοναχή Λουκία, κατ’ αρχήν ζοφωδώς ομιλεί περί μεταστροφής της Ρωσίας, εννοούσα την στροφή στην αίρεση του Παπισμού.  Να επεξηγήσομε ένα «όραμα» μιας γυναίκας εκτός Εκκλησίας; «Μπορούμε να μιλούμε για διηρεμένη Εκκλησία ή για αιρετικούς παπικούς, ‘’ων τω χωρισμώ σπαραττώμεθα’’ κατά τον Άγιο Γρηγόριο το Θεολόγο»;

Ο Άγιος Βασίλειος αναφέρει, ότι «η των ονείρων φύσις ασαφής και πλαγία», καταδεικνύοντας το ασαφές και διφορούμενον των ονείρων.  «Πολλώ δεν μάλλον» να μην ανήκει κανείς στην Εκκλησία και να λέει πράγματα, τα οποία είναι πλάνες της παπικής αίρεσης.  Χρειάζεται άλλη μαρτυρία;  Αξίζει να σημειωθεί ότι μία τέτοια (θεάτρια) η Κονστσίτα Γκονζάλες, το έτος 1967, άρχισε να έχει αμφιβολίες και να διαψεύδει εαυτόν.  Ιδού τι αναφέρει μετά τις διηγήσεις της  « Ναι, το 1967 λίγο μετά που είχαν γίνει οι εμφανίσεις, όντως είχα αμφιβολίες.  Συνέβη   από τότε μέχρι σήμερα  να έχω σύγχυση και αμφιβολία μέσα μου» ‘’ από το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον’’

Ο Ρώσος Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ λέγει «να μη δίνουμε προσοχή στις οπτασίες κι ούτε ν’ αρχίζουμε διάλογο μαζί τους, θεωρώντας τον εαυτό μας ακατάλληλο ν’ ασχολείται με εχθρικά δαιμονικά πνεύματα και ανάξιο να συνομιλεί με άγια αγγελικά πνεύματα».

Το αναφερόμενο στο περιοδικό «Ο Σταυροφόρος της Φάτιμα» (Τεύχος Απριλίου – Μαΐου 1985)  «Έτσι η μεταστροφή των Ρώσων στον Καθολικισμό (παπισμό) είναι τώρα μέρος των προετοιμασιών του Θεού για τον προσηλυτισμό της Ρωσσίας, όταν ο Πάπας κι  οι επίσκοποι τελικά υπακούουν τη διαταγή της Κυρίας μας της Φάτιμα, να καθαγιάσουν τη Ρωσσία με τον τρόπο που υπέδειξε ο Θεός.  Ο λόγος για τον οποίο ο Ιησούς έδωσε αυτή τη συγκεκριμένη εντολή στον Πάπα και στους επισκόπους, είναι διότι θέλει όλη η εκκλησία του ν’αναγνωρίσει τον καθαγιασμό της Ρωσσίας (την στροφή στην παπική κατάντια) ως ένα θρίαμβο της άσπιλης καρδίας της Μαρίας» ‘’ από το Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον’’.   Οιοσδήποτε σχολιασμός, θα θεωρηθεί ως λόγος εκ περισσού.  Η παπική δολιότητα κατάδηλη στα φληναφήματα της «οραματίστριας». Στην Παλαιά Διαθήκη στη Σοφία Σειράχ αναφέρεται ότι «Κεναί ελπίδες και ψευδείς ασυνέτω ανδρί και ενύπνια αναπτερούσιν άφρονας» (Σοφ. Σειρ. Λδ΄,1).

Εύλογα και δικαιολογημένα γεννάται το ερώτημα «από πού έλκει την καταγωγή της η διάκριση αυτή περί οραμάτων;»  «Πως απορρίπτονται τα ‘’οράματα’’ των Ρωμαιοκαθολικών (παπικών) γυναικών αυτών, ότι δεν είναι εκ Θεού;»  Τούτο αληθώς είναι έργο των Αγίων Γερόντων της Εκκλησίας μας.  Αλλ’ όμως στην περίπτωση αυτή των «οραματιστριών», το θέμα γίνεται ευκολότερο, γιατί ομιλούν κατά της Ορθόδοξης Ρωσίας, με τον συνήθη απαράδεκτο τρόπο των παπικών.  Ομιλούν κατά της Ορθοδοξίας, με το συνηθισμένο βατικάνειο μένος.   «Τι έτι χρείαν έχομεν άλλων μαρτυριών;»


* Η επίτιτλος φωτογραφία είναι από το εξώφυλλο του βιβλίου «Vicka : Maria mi parla»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτησεων ιστολογίου